Az egyik utcában, ami az oktatás helyszínére vezet, láttam a mellékelt táblát, ami a mai bejegyzést inspirálta.
Az egymillió forintos kérdés a következő: Mit tehetsz az ügyfeleidért, ami nem kerül folyamatosan pénzbe, de növeli a vevőélményt és építi a jó híredet?
A válasz a rendszered kigondolásában rejlik, amikor ügyfélszempontból végiggondolod, mi történik vele a szolgáltatásod igénybevétele során és Te mit tudsz tenni azért, hogy emlékezetessé váljál számára.
Ez könnyű dolog, ha képes vagy beleélni magad az ügyfél helyzetébe, aki ismeretlenül, elsőre jön el hozzád és nem tud rólad és a szolgáltatásodról semmit.
Ezzel könnyen kiríhatsz a versenytársaid közül, mert – tapasztalataim szerint – a legtöbb vállalkozó nagyon gyengén teljesít ebben a témakörben. Talán azért, mert feltételezi, hogy a vevői is tudják ugyanazt amit ő – és nem! Ha csak azt gondolod végig, milyen infókra van szüksége egy vadonatúj vevőnek és megadod neki, akkor már nagyon pozitív benyomást teszel rá – erre jó példa a lefényképezett tábla.
Ez egy fogorvosi rendelő táblája és ő belegondolt abba, hogy az ügyfelei parkolni szoktak és nem akarja, hogy megbüntessék őket. Egyszerű ötlet? Igen. Olcsó a tábla? Igen. Csak venni kell a fáradtságot egy kis gondolkodásra és meg is kell csinálni.
De ettől nekem már ismeretlenül is szimpatikus ez a fogorvos. S a keresztutcában láttam még kettő fogorvost, kb. 300m-en belül. Ismeretlenként biztosan őt választanám, hiszen ő már tett értem valamit, illetve ha ezt az apróságot így átgondolja, biztosan fogorvosnak is jó.
Kép: saját
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: