Onnan indult a fejemben ez a téma, hogy átnéztem a múlt hétvégi oktatásom értékelőlapjait. Ezen a lapon engem és az oktatást értékelik a hallgatók. Általában a legjobb osztályzatokat kapom, csak elvétve szokott előfordulni néhány 3-mas (4 a maximum). Most viszont volt vagy 7-8 db hármas, ami elég sok egy 21 fős csoportban.
Gondolkoztam, vajon miért?
Feltételezem, hogy velem és az előadással nem lehet baj, mert az elmúlt 4 évben majdnem 100-szor megtartottam már, felkészült vagyok, vannak speciális szemléltető anyagaim, bevált poénok, amelyek oldják az anyag szárazságát és tudom, hogy működik.
Ezért a hallgatók az okai. 🙂
Konkrétabban: a Pénzügyi Szolgáltatásközvetítő Hatósági Képzésen oktatok. Az anyag fele, másfél nap jelzáloghitelelezés, fele meg befektetési ismeretek és céges hitelezés. Áruhitelről konkrétan egy slide van az anyagban és az összes hallgatóm áruhitellel foglalkozik.Tehát az anyag tele van olyan információkkal, amelyet egy áruhitellel foglalkozó hallgatónak feltétlenül ismernie kell.
Azaz nem. Így érthető, hogy nem figyeltek oda, unatkoztak, nem érdekelte őket. Ráadásul a legtöbb hallgató a 20-as évei elején járt, amikor nem ezek a témák érdeklik az embert (anno engem sem ezek érdekeltek) – tehát ők el akarták tölteni az időt, mert ott kellett lenniük, alkalmazottként.
Ezért kaptam pár embertől én rosszabb értékelést, mert ők jónak tartják magukat és az értékeiket, az oktatás unalmas volt számukra és fárasztó, tehát az oktató nem volt jó.
Kérlek, segíts nekem a linken található egykérdéses kérdőív kitöltésével!
Persze ezt nem veszem a szívemre, de eszembe jutottak a direktértékesítői tapasztalataim, ott is sokkal jobban szerettem a jó vevőket, 7 pontban összeszedtem:
7 ok, amiért jobbak a jobb vevők.
Meggyőztelek, hogy rájuk hajts?
A hogyanról majd holnap.
A képen az legutóbbi oktatás legjobban figyelő hallgatója, 3 napig le sem vette a szemét rólam.