Sorsfordító

74. nap – Mi teszi a profit?

percent-226357_640   Tegnap temetésen voltam.

Sokan voltunk, az elhunyt megbecsült ember volt, ezért sokan jöttek el – és nemcsak a pap búcsúztatta, hanem a volt munkatársai és a tanítványai is.

Csak az volt a baj, hogy a papon kívül a másik két búcsúztatót nem hallottuk.

Kérlek, segíts nekem a linken található egykérdéses kérdőív kitöltésével!

Vagy a hangosítás rájuk eső része volt rossz, vagy csak távol álltak a mikrofontól – teljesen mindegy, többen is megjegyezték, hogy jó lett volna hallani, mit mondtak – hiszen ez csak akkor és ott hangzott el.

Profi volt a temetkezési cég? Nem!

Mi teszi a profit? Az, hogy mániákusan ügyel a részletekre. Nem elégszik meg azzal, hogy egyszer jól működött minden, hanem a tapasztalatai alapján még jobbá akarja tenni és azt akarja, hogy lehetőleg tökéletesen működjön.

Ezért ellenőriz. Ami idejétmúlt, nem használja tovább. Ami előrevisz, bevezeti.

De arra mindenképpen törekszik, hogy az ügyfél élménye folyamatosan magas színvonalú legyen, ne függjön egy kedvetlen alkalmazottól, ne függjön a kedvetlen saját magától és működjön az, amit elképzel.

A profit azért is fizetik olyan jól (vagy válság idején azért ő tartja meg a munkáját), mert jó. S e jóság egyik titka a részletekben rejlik.

Kép forrása: www.pixabay.com

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!