Hogyan érd el a még nagyobb vevőhűséget egy telefonnal?
Rendeltem a gyerekeknek karácsonyra egy-egy csősálat a Nomád Webáruháztól. Már többször vásároltam náluk, és nemcsak azért, mert jók a termékeik, jók az áraik – ezt sokan tudják.
Két fő oka van:
1. Rendszeresen kitalálnak valamilyen akciót, küldenek kupont vagy ingyenes a szállítás és ezt rendszeresen meg is írják nekem. Plusz szoktak emailt küldeni az új termékekről, tehát nem felejtem el őket.
2. Amikor egyszer visszaküldtem egy kávéfőzőt, mert nem működött, nem húzták a szájukat, hanem két napon belül visszautalták az árát – szó nélkül.
De ma rátettek még egy lapáttal!
Felhívtak, hogy szerintük a Pick Pack Pontos szállítási móddal a csősálak nem fognak ideérni karácsonyra, nem kérem-e inkább futárral?
Imádom, amikor a hozzáértők gondolkodnak helyettem és tanácsot adnak, ahelyett, hogy elbújnának a felelősség elől a “Nem tudom. Ön a vevő, ön dönt.” mögé.
Ezt egy multi nem tudja megtenni. Sok kis cég nem teszi meg.
Te hogyan tudnád megtenni, hogy a vevőidet ilyen jól kiszolgáld?
Kép: Nomád Webáruház
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: