Egy szegedi jó gyakorlat, amely példaként szolgálhat arra, hogyan lehet offline üzletben rendszert építeni. Egy olyan rendszert, amely a tulajdonos/dolgozó terheit csökkenti és az ügyfélnek is élményt nyújt.
A helyszín a panzió, ahol lakom. Mivel családi vállalkozás, amelyet alkalmazottak nélkül visznek, jól végiggondolta a tulajdonos, hogy mi lehet az, ami a legtöbb energiát elviheti: hát a vendégek ki- és bejárása, közben a kapunyitás és a kulcsok átadása.
Ezért a következő rendszert találta ki:
1. A szoba kulcsát nem kell leadni a recepción, mindig nálam lehet.
2. Külön lépcsőház visz fel a szobákba, a recepció zárható.
3. A zárt parkolón keresztül megközelíthető a szobák lépcsőházának bejárata.
4. Kaptam kulcsot a zárt parkolóhoz. Ennek kapuján megoldható a ki- és bejárkálás egy kiskapun. Ha kocsiva akarok ki- vagy beállni, akkor ki tudom nyitni a motoros kaput, amely 30 mp után becsukódik. Így nem kell kaput zárni/nyitni nekem. Bármikor járhatok – kelhetek.
5. A lépcsőházban mozgásérzékelős lámpák vannak, amikor megyek, akkor van fény.
Ezt a rendszert is egyszer kellett kitalálni és megvalósítani. Utána működik, tehermentesíti a dolgozókat és kontrollt ad a vendégnek a ki- és bejárás felett: teljes a mozgásszabadság.
Te mit tudnál megvalósítani?
Kép forrása: www.pixabay.com
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: