Sorsfordító

88. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája 1+7 nap alatt – 4. rész

mark-516278_640   A mai rész egy mondatban: legyen rendszered arra, hogyan kezeled a már megszerzett érdeklődőket és vevőket!

Ez két dolgot jelent.

Tudd, hogy amikor kapcsolatba kerülsz vele, hogyan éred el, hogy érdeklődőből vevő legyen. Erre ITT van egy oktatási anyagom, amely az igény szerinti értékesítésről szól. De ha nem tárgyalsz, hanem bejön a boltodba, akkor is legyen egy értékesítési forgatókönyved, amely alapján kezeled őt. Ahogy az adott szituációban felméred az igényeit és értékesítesz neki.

A másik: ahogy bánsz vele, miután vevőd lett. Biztosan hallottad már, hogy egy régi vevőnek könnyebb újra eladni, mint egy újnak. Ezért törekedj arra, hogy valamiféle kapcsolatot építs vele! Egy statisztika szerint a régi vevőid 68%-a azért hagy el, mert elfelejt! Nem maradsz benne a fejében, mert nincs kapcsolat, csak egy átlagos termék, szolgáltatás, ezért elfelejt. Ez azt jelenti, hogy nem kell hiperszuper szolgáltatás nyújtanod, mert egy átlagos szolgáltatással is megalapozhatod a vevőbázisodat, ha a vásárlás után folyamatosan tartod vele a kapcsolatot.

Kérlek, segíts nekem a linken található egykérdéses kérdőív kitöltésével!

Erre az igazán profik valamilyen CRM rendszert használnak, de ha valahogy megszerzed az email címét, akkor elég, ha automatikus levélsorozatot küldesz neki.

A cél: ne felejtsen el, illetve, a terméked, szolgáltatásod hívószavára Te jussál eszébe!

Ez nem mindig valami nagy dolog! Volt nálunk egyszer egy vízvezetékszerelő, aki – miután jól elvégezte a munkát – annyit tett, hogy megkért, írjam fel egy papirra a nevét és a telefonszámát és tegyem el a papirt. Vajon kit hívtam legközelebb?

Kép forrása: www.pixabay.com

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!