Sorsfordító

96. nap – Budapesti anziksz – Mi a hiba a képen?

   A hét elején Bp-n oktattam, ott fotóztam ezt a képet. Nagyon felkeltette a figyelmem, kíváncsi lettem rá, mit is árulnak ott. Sajnos annyira nem vagyok hardcore vevő, hogy bemenjek egy becsukott üzletbe, hogy megkérdezzem, pontosan mivel is foglalkoznak ott és a telefonszámot sem hívtam fel. (Rákerestem: a neten sincs róla semmi.) Kérlek, segíts nekem… Tovább »

43. nap – Ingyenes vevőélmény növelő tippek – szegedi anziksz

Az egyik utcában, ami az oktatás helyszínére vezet, láttam a mellékelt táblát, ami a mai bejegyzést inspirálta. Az egymillió forintos kérdés a következő: Mit tehetsz az ügyfeleidért, ami nem kerül folyamatosan pénzbe, de növeli a vevőélményt és építi a jó híredet? A válasz a rendszered kigondolásában rejlik, amikor ügyfélszempontból végiggondolod, mi történik vele a szolgáltatásod… Tovább »

34. nap – Úgy néz ki, igazam volt :-)

Szombaton ezt írtam: “Bár még nem olvastam el a könyvet, de azt gyanítom, hogy vannak a könyvben olyan nyitott kérdések, amelyekre majd a novemberi tréning ad majd megoldást.” – miközben elemeztem PJA kampányát. Tegnap jött egy mail PJA-tól, ebben volt benne a következő idézet: “Ekkor döbbentem rá valamire… Csináljak egy exkluzív egész napos rendezvényt, ahol… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!