Sorsfordító

96. nap – Budapesti anziksz – Mi a hiba a képen?

   A hét elején Bp-n oktattam, ott fotóztam ezt a képet. Nagyon felkeltette a figyelmem, kíváncsi lettem rá, mit is árulnak ott. Sajnos annyira nem vagyok hardcore vevő, hogy bemenjek egy becsukott üzletbe, hogy megkérdezzem, pontosan mivel is foglalkoznak ott és a telefonszámot sem hívtam fel. (Rákerestem: a neten sincs róla semmi.) Kérlek, segíts nekem… Tovább »

95. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája 1+7 nap alatt – 7. befejező rész

   Utoljára, de nem utolsósorban: a mérés és visszajelzés is fontos része a struktúrának. A vevői  visszajelzés azért, mert abból tudod, hogy jó-e, amit csinálsz, van-e rá igény, mit kellene változtatni rajta, stb. Így tudod követni a piac változásait, a trendeket és -nem mellesleg – a vevők is közelebb fognak érezni magukhoz, ha adsz a… Tovább »

93. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája 1+7 nap alatt – 6. rész

   Egy mondatban: fogadd el a kudarcokat, holtpontokat, átmeneti nehézségeket. Ezek a vállalkozással járnak és biztos, hogy meg fognak jelenni, mert ezeke a fejlődés jelei. A vállalkozás struktúrájához ennek azért van köze, mert nem tervezheted a vállalkozásod arra, hogy minden pöpec lesz, a fejlődés töretlen és ha te naponta x órát dolgozol, y ügyfelet megkeresel,… Tovább »

88. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája 1+7 nap alatt – 4. rész

   A mai rész egy mondatban: legyen rendszered arra, hogyan kezeled a már megszerzett érdeklődőket és vevőket! Ez két dolgot jelent. Tudd, hogy amikor kapcsolatba kerülsz vele, hogyan éred el, hogy érdeklődőből vevő legyen. Erre ITT van egy oktatási anyagom, amely az igény szerinti értékesítésről szól. De ha nem tárgyalsz, hanem bejön a boltodba, akkor is legyen… Tovább »

87. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája 1+7 nap alatt – 3. rész

A mai tipp összesen egy mondat: legyen rendszered, ami hozza az érdeklődőket! Ennek a témának nagyon nagy szakirodalma van a neten, ezért nem fogok írni róla.  Csak annyit, hogy miért kell: azok az idők már elmúltak, amikor lehetett bízni abban, hogy majdcsak beesnek a vevők. Elég megnyitni egy boltot, vagy felhívni pár embert és már… Tovább »

85. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája, 1+7 nap alatt, 1. rész

   Immár túl vagyunk az alapokon.  Az első elv az önmotiváció csapdáját oldja fel.   Főleg értékesítésben és MLM-ben, de máshol is, ahol a vállalkozóhoz van kötve a munka, állandóan felmerülnek a “Miért vagyok ilyen lusta?” Hogyan motiválhatnám magam? Miért nem teszem meg azt, amiről tudom, hogy meg kellene tennem.” kérdések. A válaszom erre az,… Tovább »

84. nap – A sikeres egyszemélyes vállalkozás struktúrája, 1+7 nap alatt, 0. rész

   Ez a rendkívül unalmas és semmitmondó cím igazi kincset rejt! Ha ezt fizetős anyagban árulnám, vagy tréningben, jó sok pénzt lehetne érte kérni. De mivel TE olvasod a blogomat, ingyen megkapod – és arra kérlek, oszd meg a tapasztalataidat velem, mi a véleményed róla! Amit a következő 8 napban itt le fogok írni, az… Tovább »

77. nap – A zirci apát szűklátókörűsége, avagy hogyan tegyük tönkre a renoménkat az ügyfelek előtt egy rossz húzással?

A hétvégén a Bakonyban túráztunk és közben – a rossz idő miatt- betértünk a zirci apátságba, megnézni a MTM Természettudományi Múzeumát. Nagy élmény volt, ajánlom, nézd meg, ha arra jársz! A múzeum a zirci Apátság épületében található. Hogy az arányokkal tisztában legyél: ránézésre az apátságot több tízmillió forintból újíthatták fel, nagyon szép az épület, minden rendben… Tovább »

71. nap – Hogyan szerezzek jó vevőket és hogyan tartsam meg őket?

Figyelmeztetés: ez NEM marketing témájú cikk. Arra ajánlom a Marketing Commando-t. Ez a cikk vállalkozói önismereti jellegű: arra keresi a választ, hogy Neked milyennek kell lenned, mit kell tenned, hogy jó vevők keressenek és találjanak meg, valamint meg is tudd tartani őket. 1.  Legyél elérhető és meglátható!  Tudjál a vevő fejével gondolkodni, nézd meg, hogy… Tovább »

44. nap – Szegedi anziksz 2. – Hogyan építs rendszert, ha offline üzleted van – Ingyenes vevőélmény-növelés 2.

Egy szegedi jó gyakorlat, amely példaként szolgálhat arra, hogyan lehet offline üzletben rendszert építeni. Egy olyan rendszert, amely a tulajdonos/dolgozó terheit csökkenti és az ügyfélnek is élményt nyújt. A helyszín a panzió, ahol lakom. Mivel családi vállalkozás, amelyet alkalmazottak nélkül visznek, jól végiggondolta a tulajdonos, hogy mi lehet az, ami a legtöbb energiát elviheti: hát… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!